REGULILE CARE GUVERNEAZĂ PROCESAREA DATELOR PERSONALE DE CĂTRE SC ROMPRIM SRL
INFORMAȚII GENERALE
Suntem foarte atenți când vine vorba de protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legile în vigoare, în acord cu Regulamentul General de Protecție a Datelor Personale din 27 aprilie 2016 (“RPD”). Obiectivul nostru este să îți furnizăm informații și control asupra procesării datelor tale și uneltelor care îți permit să te folosești de protecția drepturilor care rezultă din lege.
În rândurile de mai jos vă prezentăm informații despre cum procesăm datele personale, cum le securizăm și cu cine le împărțim. Daca aveți întrebări suplimentare despre cum vă folosim datele personale, contactați-ne la următoarea adresă de e-mail: [email protected].
CUM VĂ OBȚINEM DATELE?
Vă folosim datele personale deoarece ați decis să faceți cumpărături pe magazinul nostru online www.reflex.ro (“Magazin”) sau pentru că v-ați dat acordul să primiți informații comerciale prin adresa de e-mail furnizată sau ne-ați dat acordul să folosim adresa prin utilizarea websiteului Magazinului. Magazinul operează în conformitate cu Termenii și condițiile pe care le puteți citi aici.
CINE ESTE ADMINISTRATORUL DATELOR DVS. PERSONALE?
Magazinul online Reflex.ro este condus de “SC ROMPRIM SRL”. Firma este înscrisă la Registrul Comerțului sub nr. J22/2636/94, cod unic de înregistrare/cod TVA (RO)6500323, cu sediul social în localitatea Pașcani, judeţul Iași, strada Moldovei, bloc Crizantema, Parter.
CUM POT CONTACTA INSPECTORUL DATELOR PERSONALE?
Contactează Inspectorul nostru al Datelor Personale la adresa de email [email protected].
CUM VĂ PROCESĂM DATELE PERSONALE?
Dacă folosiți Magazinul nostru, vă vom procesa datele personale pentru scopurile următoare:
a) Pentru a respecta contractul de vânzare stabilit între dvs. și Magazin — fundamentul pentru procesarea datelor dvs., care rezulta în urma acceptării termenilor și condițiilor Magazinului. Cea mai mare parte a datelor pe care ni le furnizați sunt necesare pentru a implementa cu succes contractul de vânzare și livrarea bunurilor cumpărate către dvs.; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul.
b) Pentru a procesa plângeri — la baza acestei procesări a datelor stă obligația Administratorului care rezultă din prevederea legii legată de garanția pentru defectele găsite în obiectele vândute. Stocarea datelor din contractul de vânzare a bunurilor este obligatorie pentru o adecvată considerare a plângerii dvs.
c) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vom trimite informații comerciale despre bunurile oferite spre vânzare în Magazin pe adresa de e-mail furnizată de dvs., inclusiv ofertele promoționale — în acest caz, baza de prelucrare a datelor este consimțământul dumneavoastră, care nu este obligatorie și o puteți retrage oricând contactând datele de mai sus. Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
d) Pentru a vă trimite mesaje de marketing personalizate pe site-ul magazinului, de ex. care iau forma unei sugestii de a cumpăra bunuri cu ajutorul profilării. Mesajele vor fi pregătite pe baza analizei achizițiilor dvs. — baza de prelucrare a datelor dvs. în acest caz, va fi interesul legitim al Administratorului constând în comercializarea bunurilor oferite în magazin, atât bunurile Administratorului, cât și ale furnizorilor.
e) În scopuri statistice interne ale Administratorului — în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor va fi interesul legitim al Administratorului, constând în colectarea de informații pentru a permite dezvoltarea afacerii și personalizarea serviciilor pentru nevoile utilizatorilor Magazinului.
f) Pentru a confirma îndeplinirea îndatoririlor noastre și pentru a investiga reclamațiile sau a apăra împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră, prevenirea sau detectarea fraudei — baza pentru prelucrarea datelor dvs. în acest caz va fi interesul legitim al Administratorului, care este protecția drepturilor, confirmarea performanței și obținerea în acest sens a remunerației datorate de clienții Administratorului.
Acordăm atenție transparenței prelucrării datelor dvs. personale. Dacă aveți întrebări cu privire la procesul sau regulile de prelucrare a datelor, vă rugăm să ne contactați.
Noi procesam datele dumneavoastra in conformitate cu legea, asigurandu-ne ca acestea sunt actuale si corecte. Prin urmare, din când în când vă vom aminti despre necesitatea actualizării datelor prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de dvs..
Datele dvs. personale nu vor fi procesate pentru luarea de decizii automate fără consimțământul dumneavoastră.
ESTE OBLIGATORIE FURNIZAREA DATELOR PERSONALE?
Este decizia dvs. dacă doriți să ne furnizați date și ce fel de date ne furnizați, dar rețineți că atunci când faceți cumpărături în magazin, furnizarea anumitor date va fi obligatorie pentru executarea contractului de vânzare, deoarece fără acestea nu vom putea procesa comanda.
Nefurnizarea datelor pe care vi le cerem rezultă în imposibilitatea plasării comenzii.
Nu este obligatoriu să vă dați consimțământul de a primi informații comerciale la adresa de e-mail furnizată pentru a realiza un acord de vânzare a bunurilor. Dacă vă dați consimțământul, îl poți retrage oricând.
CU CINE VOM ÎMPĂRTĂȘI INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
Vom transmite datele dvs. entităților care colaborează cu noi pentru a îndeplini contractul de vânzare a bunurilor achiziționate de dvs.:
a) În funcție de metoda de livrare pe care o alegeți, vă vom împărți datele necesare livrării de bunuri către una dintre următoarele entități: Fan Courier, alte entități care vor furniza în viitor servicii de livrare pentru bunurile achiziționate de dvs. în magazin.
b) În funcție de alegerea metodei de plată pentru bunurile achiziționate, vă vom împărtăși datele necesare pentru a primi sau efectua plăți pentru bunurile achiziționate către următoarele entități: procesatorul nostru de plăți online (mobilPay NETOPIA), în cazul în care metoda de plată a fost “Card bancar”; una dintre companiile de curierat menționate mai sus, în cazul în care metoda de plată pentru bunurile selectate a fost “Plată la livrare”; alți operatori de plată cu care vom coopera pentru a primi o plată pentru bunurile achiziționate de dvs.
c) Dacă ați fost de acord să primiți informații comerciale pe adresa de e-mail vă vom împărtăși datele cu entitățile care furnizează serviciul nostru de solicitare a trimiterii informațiilor comerciale.
d) În plus, datele dvs. vor fi partajate cu entitățile care prelucrează datele personale ale clienților noștri, în măsura în care este necesar pentru a găzdui site-urile magazinului SC ROMPRIM SRL.
e) De asemenea, vă putem împărtăși datele personale cu alte entități din categoriile de mai sus, cu care vom stabili cooperarea.
CÂT TIMP VOM PĂSTRA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
Vom procesa datele personale furnizate de dvs în perioada:
a) Necesară pentru completarea contractului de vânzare, pentru completarea cererilor dvs., precum și pentru confirmarea îndeplinirii îndatoririlor noastre și investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva cererilor care pot fi îndreptate împotriva noastră — nu mai mult de 10 ani de la data la care ne-ați furnizat datele dvs.
b) Dacă trimiteți o solicitare de ștergere a datelor dvs. din baza de date a SC ROMPRIM SRL, este posibil să vă procesăm datele în intervalul necesar pentru confirmarea îndeplinirii sarcinilor noastre și investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră — nu mai mult de 10 ani de la data la care ne-ați furnizat datele dvs.
CUM VĂ PROTEJĂM DATELE?
Utilizăm o serie de măsuri de securitate IT și organizaționale menite să minimizeze riscul de scurgere a datelor, distrugerea și dezintegrarea acestora, cum ar fi: sistemul de firewall, sistemele antivirus și anti-spam, procedurile interne de acces, prelucrarea datelor și recuperarea de urgență precum și un sistem de backup pe mai multe niveluri.
Magazinul nostru oferă un nivel foarte ridicat de securitate prin utilizarea aplicației Web Firewall (WAF) și a sistemului de securitate împotriva atacurilor DDoS și utilizăm un nivel înalt de criptare a conexiunii HTTPS / SSL în conformitate cu cele mai bune practici.
Vă amintim că utilizarea Internetului aduce întotdeauna riscul unor incidente de securitate , dar vă asigurăm că datorită procedurilor implementate de revizuiri și actualizări sistemice informatice, precum și de monitorizarea activă a punctelor critice de sistem, scopul nostru este de a reduce cât mai mult acest risc.
CE DREPTURI AVEȚI ÎN LEGĂTURĂ CU PRELUCRAREA DATELOR DVS. DE CĂTRE NOI?
În conformitate cu GDPR, aveți acces la un număr de drepturi în legătură cu transferul informațiilor dvs. personale către noi, cum ar fi:
a) Dreptul de a ști cum sunt prelucrate datele dvs. personale — dacă aveți întrebări cu privire la modul cum procesăm datele dvs., vă rugăm să ne contactați la contact@magaỉnreflex.ro, va stam la dispozitie.
b) Dreptul de a accesa și de a actualiza datele – puteți edita și actualiza datele furnizate contactând Inspectorul nostru al Datelor Personale la adresa de email [email protected]. Vă vom oferi informații despre datele dvs. și le vom actualiza la solicitarea dvs.
c) În termenii stabiliți de GDPR, aveți, de asemenea, dreptul la:
- Eliminarea datelor — dacă doriți ca noi să nu mai procesăm datele dvs., puteți raporta o astfel de solicitare contactând Inspectorul nostru al Datelor Personale. Vă rugăm să rețineți că acest lucru nu este un drept absolut și putem refuza să ștergem datele despre care avem o bază pentru prelucrarea sa (de exemplu, îndeplinirea unei obligații legale sau urmărirea sau apărarea împotriva cererilor care ar putea fi îndreptate împotriva noastră).
- Cereri de limitare a procesării datelor.
- Pentru a obiecta la prelucrarea datelor dvs., dacă baza procesării este un interes legitim al administratorului sau care îndeplinește sarcini de interes public.
- Retragerea consimțământului, dacă datele sunt procesate pe baza consimțământului dvs.
- Transfer de date, dacă procesarea se bazează pe un contract sau pe acordul dvs.
- Puteți accesa toate drepturile de mai sus contactând responsabilul nostru pentru protecția datelor (adresa de e-mail: [email protected]).
CÂND VEȚI PRIMI RĂSPUNSUL DE LA NOI?
Vom încerca să finalizăm cererile dvs. cât mai repede posibil și să vă răspundem la întrebările cu privire la datele personale. În orice caz, ar trebui să primiți un mesaj de la noi în nu mai târziu de 30 de zile de la primirea cererii dvs.
În această perioadă vă vom da un răspuns sau vă vom informa despre prelungirea termenului limită și vom explica motivele. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea identității persoanei care face o cerere specifică, putem pune mai multe întrebări pentru a o verifica.
INFORMAȚII DESPRE ORGANISMUL COMPETENT SĂ DEPUNĂ O PLÂNGERE
Dacă considerați că vă prelucram în mod ilegal datele dvs. personale, puteți depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.
Dacă aveți întrebări legate de prelucrarea datelor dvs. personale de către noi sau doriți să utilizați drepturile care rezultă din GDPR, scrieți direct la Supervizorul pentru Protecția Datelor: [email protected].
INFORMAȚII DESPRE UTILIZAREA “COOKIES”
I. DEFINIȚII
1. Administrator — este SC ROMPRIM SRL, persoană juridică cu sediul social în localitatea Pașcani, judeţul Iași, strada Moldovei, bloc Crizantema, Parter, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/2636/94, cod unic de înregistrare/cod TVA (RO)6500323, care prestează servicii pe cale electronică, păstrează şi obţine acces la informaţii de pe echipamentele Utilizatorului.
2. Serviciu — înseamnă pagina de web prin care Administratorul desfăşoară activitate de service on-line, pe domeniul https://reflex.ro
3. Cookieuri — sunt datele informatice – cu precădere mici fişiere de text – salvate şi păstrate pe echipamentele cu ajutorul cărora Utilizatorul foloseşte paginile de web ale Service-ului (on line).
4. Cookieuri administrator — sunt acele Cookie-uri plasate de către Administrator, având legătură cu prestarea de servicii pe cale electronică de către Administrator prin intermediul paginii de web.
5. Cookie-uri externe — sunt Cookies plasate de către partenerii Administratorului prin intermediul paginii de internet a Service-ului.
6. Echipament — înseamnă echipamentul electronic prin intermediul căruia Utilizatorul poate accesa Serviciul.
7. Utilizator — reprezintă subiectul în favoarea căruia, conform Termenilor si conditiilor şi legislaţiei în vigoare, pot fi prestate servicii pe cale electronică sau cu care se poate încheia contract de prestări servicii pe cale electronică.
II. TIPURI DE COOKIES UTILIZATE
1. Cookie-urile utilizate de Administrator sunt sigure pentru Dispozitivul utilizatorului. Nu este posibil ca virușii sau alte programe nedorite sau programe software rău intenționate să intre în dispozitivele utilizatorului.
Aceste fișiere permit identificarea software-ului folosit de utilizator și ajustarea individuală a funcționării site-ului către fiecare utilizator. Cookie-urile conțin, de obicei, numele domeniului din care provin, timpul de stocare al dispozitivului și valoarea atribuită.
2. Administratorul folosește două tipuri de module cookie:
a) COOKIES DE SESIUNE: sunt stocae pe Dispozitivul utilizatorului și rămân acolo până când se termină sesiunea respectivului browser. Informațiile salvate sunt apoi eliminate definitiv din memoria dispozitivului. Mecanismul cookie-urilor de sesiune nu permite colectarea de date personale sau de informații confidențiale din dispozitivul utilizatorului.
b) COOKIE-URI PERMANENTE: ele sunt stocate pe Dispozitivul utilizatorului și rămân acolo până când sunt șterse. Terminarea sesiunii unui browser dat sau oprirea dispozitivului nu le șterge din dispozitivul utilizatorului. Mecanismul cookie-urilor permanente nu permite colectarea de date personale sau informații confidențiale din dispozitivul utilizatorului.
3. Utilizatorul are capacitatea de a limita sau de a dezactiva accesul cookie-urilor în Dispozitivul său. Dacă utilizați această opțiune, utilizarea site-ului va fi posibilă, excepție făcând funcțiile care, prin natura lor, necesită cookie-uri.
III. OBIECTIVELE PENTRU CARE SUNT UTILIZATE COOKIES
1. ADMINISTRATORUL UTILIZEAZĂ COOKIES PROPRII PENTRU URMĂTOARELE SCOPURI:
a) CONFIGURAREA SERVICIULUI
i. ajustarea conținutului paginilor site-ului web la preferințele utilizatorului și optimizarea utilizării paginilor Web.
ii. să recunoască dispozitivul utilizatorului, locația acestuia și să afișeze corect site-ul, adaptat nevoilor individuale ale utilizatorului.
b) PENTRU A AUTORIZA UTILIZATORUL IN SITE SI OFERIREA SESIUNII PENTRU UTILIZATOR IN WEBSITE
i. menținerea sesiunii Utilizatorului site-ului.
ii. configurarea corectă a funcțiilor site-ului selectat, care să permită, în special, verificarea autenticității sesiunii de browser.
iii. optimizarea și creșterea eficienței serviciilor furnizate de Administrator.
c) PENTRU PROCESELE DE COMPLETARE NECESARE LA FUNCȚIONALITATEA COMPLETĂ A SITE-URILOR WEB
i. ajustând conținutul paginilor Web la preferințele utilizatorului și optimizând utilizarea paginilor Web. În special, aceste fișiere permit recunoașterea parametrilor de bază ai Dispozitivului utilizatorului și afișarea corectă a site-ului, adaptată nevoilor sale individuale.
ii. serviciul corect al programului afiliat, permițând, în special, verificarea surselor de redirecționare a utilizatorilor către site-ul web.
d) ANALIZE, TESTE ȘI AUDITUL AUDIENȚEI
i. crearea de statistici anonime care ajută la înțelegerea modului în care utilizatorii site-ului utilizează pagini de pe site-ul web, ceea ce permite îmbunătățirea structurii și conținutului acestora.
e) ASIGURAREA SECURITĂȚII ȘI FIABILITĂȚII SERVICIULUI
2. ADMINISTRATORUL SERVICIILOR UTILIZEAZĂ COOKIE-URILE EXTERNE ÎN URMĂTOARELE SCOPURI:
a) prezentarea conținutului multimedia pe site, care este descărcat de pe un site web extern, de ex. YouTube.
b) colectarea datelor statice generale și anonime prin intermediul unor instrumente analitice, de ex. Google Analytics.
c) prezentarea anunțurilor adaptate preferințelor utilizatorului utilizând un instrument de publicitate online, de ex. Google AdSense.
d) conectarea la site-ul Web folosind un site web social, de ex. Facebook.com.
e) pentru funcțiile interactive de popularizare a site-ului, folosind site-uri de rețele sociale, cum ar fi Facebook.com, Pinterest.com.
f) prezentarea opinii despre site, care sunt descărcate de pe un site web extern.
g) pentru utilizarea funcțiilor de facilitare a comunicării prin intermediul site-ului, care sunt descărcate de pe un site extern, cum ar fi Live Chat.
IV. POSIBILITĂȚI DE DETERMINARE A CONDIȚIILOR DEPOZITĂRII SAU ACCESĂRII COOKIE-URILOR
1. Utilizatorul poate să modifice în mod independent și în orice moment setările cookie-urilor, specificând condițiile de stocare și accesul la Dispozitivul utilizatorului prin cookie-uri. Schimbările setărilor menționate în propoziția anterioară pot fi personalizate în setările browserului Web ale utilizatorului.
Aceste setări pot fi modificate astfel încât să blocheze manipularea automată a cookie-urilor în setările browser-ului web sau să se informeze ori de câte ori sunt introduse fișiere cookie pe dispozitivul utilizatorului. Informații detaliate despre posibilitățile și modalitățile de gestionare a modulelor cookie sunt disponibile în setările software (ale browserului web).
2. Utilizatorul poate șterge fișierele Cookie în orice moment utilizând funcțiile disponibile în browserul pe care îl utilizează.
3. Limitarea utilizării cookie-urilor poate afecta unele dintre funcționalitățile disponibile pe site.